2006年11月6日 星期一

瘋狂石岐72小時

星期五放工後, 我地一行八人又出發去中山石岐, 因為今次MiuMiu 同阿餅要影outdoor, 所以我地其餘六人又有機會去玩喇.


我o地呢三日兩夜, 不停係咁食, 無論早餐定宵夜, 都係咁食....



最厲害係星期六晚, 我o地都差唔多叫o左十個餸, 但係我地只係用o左唔夠半個鐘頭就已經將o的餸消滅...

星期日食飲茶, 食點心時, 仲俾搭枱o既男仔問我地係咪三日無食飯...哈哈,我o地餐餐都食都鬼咁飽至收手....好多大陸食飯平過香港好多咋, 如果唔係我o地實破產....

星期六食完晚飯, 我o地去大福源(一間supermarket) shopping....我o地八個人一共買o左4百幾蚊, 都傻o架!!! 哈哈

另外, 我自己都有影個人照呀, 出o黎o既效果都ok啦, 希望做完effect 出o黎好睇啦!!不過, 有排至有得攞...

沒有留言:

張貼留言