2006年10月27日 星期五

苦悶的工作室

講真, 我真係十分非常討厭返工, 以前都唔係咁o架, 呢一份工除o左係人工同benefits 係可取之外, 其他o既o野真係頂唔順....

每日我都係返工等食晏, 食完晏等收工, 一日都無一個job做下, 但係同team o既其他人就大把o野做, 你話我賤骨頭又好, 日日都係咁樣過日子, 真係我辛苦.  問題係負責分工o既senior manager 分工唔勻, 呢o野一個人做開, 就死都係俾番o個個人做, 雖然我個位係新開o既, 但係佢地究竟知唔知道會令我覺得自己係多餘...



再加上我o個個討人厭o既隔離位...其他人覺得佢好有禮貌又熱心, 但係我覺得佢就係好假, 虛偽都死. 佢自己o的o野未做哂, 但每當我有o野做, 就會同我講 (當然其他人都聽到啦) 駛唔駛幫手呀?

我其實好想鬧佢, "你自己o的o野都未做好, 做掂你自己o的o野先啦!!"我根本唔駛人幫, 呢o的咁簡單o既o野我點會做唔掂. 加上佢o既覺得佢o既performance 都唔係好, 好多好簡單o既o野佢都唔識, 淨係識擦鞋.....

原本我都成日同自己講, 唔緊要啦, 我o黎o呢度係想工作負擔唔好咁重, 等我可以有多o的時間返學同溫書, 不過我真係愈來愈討厭呢度......好希望可以快o的畢業, 搵過第二份工, 多野做都唔緊要, 最緊要人工俾而家高o的, 唔駛再對住呢o的咁討厭o既人....

沒有留言:

張貼留言