2013年9月26日 星期四

失敗了

幾經努力, 都係趕唔切O係出發前完成我舊年冰島之旅O既遊記呀!!!!!超失敗~~~~

希望返O黎之後, 可以有多D時間完成我未做好O既遊記啦........不過, 大家要等我21日呀.......hehe, 今年呢個trip 會last for 21 days 呀!!!!自從做O野以來, 未試過去咁耐旅行O架.....

唔寫咁多喇, 好眼瞓, 聽日早機呀!!!要瞓一陣喇....

今年叻O左, 唔駛因為要寫行程而無得瞓覺喇.......

3 則留言:

  1. 華華華~~唔知你去邊呢~~期待~~

    回覆刪除
  2. 我先去Manchester 睇波,跟住去Scotland ,最後會去London!

    回覆刪除
  3. 唔怕有小高在,應該唔夠我遲,哈哈 ~
    RonRon, 近來好嗎?呢幾日又凍返,好似話星期日仲凍,小心保暖!take care ~

    回覆刪除