2010年4月3日 星期六

2010 歐洲之旅 - Confirm 篇

經過詳細考慮之後, 我地決定唔理三七二十一, 一於Confirm 我地o既歐洲之旅!!! 去完旅行, 還o左心願先....

我地行程將會係:


~ 第一站荷蘭o既阿姆斯特丹 (Amsterdam);
   呢個地方我地會留三日兩夜, 所以行程應該會超趕

~ 第二站法國o既巴黎 (Paris);
   因為我地預算有一日會去聖米楬爾山(Mont St. Michel), 所以要留五日四夜, 不過, 唔知夠唔夠時間去齊我想去o既地方.

~ 第三站英國
   除o左必到o既倫敦(London) 外, 我地仲會去Manchester, 探下朗尼同傑斯, 另外, 仲想去埋Bath, Cambridge, Stonehenge 等地方, 唔知十日夠唔夠o添....

既然confirm o既去, 同埋大約o既路線, 我地就開始著手物色下hotels 喇...

沒有留言:

張貼留言