2007年4月30日 星期一

庾澄慶香港演唱會


已經有4, 5年無去過睇演唱會, 一來無乜特別o既歌手值得睇, 二來想睇o既歌手又買唔到飛. 今次因為有朋友突然送兩張$400飛俾我, 所以至有得去...



至於庾澄慶, 佢o既歌唔係成日都聽, 不過間中都有留意o架, 尤其係佢o既快歌, 因為佢o既style 都幾正. 總括o黎講, 今次o既演唱會都幾正, 當然係演出者o既成功啦, 無可否認, 80年代o既歌手o既實力確實同現今o既無得比, 氣氛亦一流, 快歌時好high, 當然o係我最鍾意o既"熱情的沙漠"啦. 經典o既"讓我一次愛個夠"同"想念你"依然好好聽.... 庾澄慶o既慢歌原來都好正, 好似"靜靜的" 咁....

我知道佢一直都未唱"戒不掉", 所以即使encore 完第一次, 燈都開埋, 樂手都返晒入後台, 我都唔肯走, 同其他人一齊嗌"encore", Harlem 佢終於都再出o黎, 而且唱"戒不掉"喇, 真係好開心....
所以我呢兩日都不停搵佢o的歌o黎聽呀.....

P.S. Bonus 係有張學友做嘉賓, 張學友o既歌聲簡直無得頂!!

沒有留言:

張貼留言