2006年12月24日 星期日

點解要排隊?!

到o左年尾, 又係時候做apprasial o既時候. 今年係我第一年o係呢一間公司做apprasial, 當我o既manager 同我入房傾計o既時候, 我都無乜特別緊張, 因為我同佢咁熟, 以前每個quarter 都做apprasial o架啦, 所以都知道係例行公事....

不過佢之前曾經透露過會有好消息, 我就以為今次會升職啦.點知....... 無錯, 係會升職, 不過唔係今年, 而係出年.....佢話, 其實老細ok o左, 不過規定做做夠兩年至會升職, 何況我一年都未夠!!

哼, 出年我俾個官你做啦!!! Anyway, 我點都會捱到攞到 full exemption 後, 搵到工至走o既...

好彩, 我o既努力係又人認同...我要話俾佢地知, 唔升我職, 到我resign o既時候, 佢地就知走寶...

沒有留言:

張貼留言